пребарување

Контакт центри

Сага е водечка компанија во регионот кога е во прашање имплементација на решенија за контакт центар. Не зависиме од еден произведувач на решенија за контакт центар, туку претставуваме vendor independent на контакт центар специјалистот. Ова практично значи дека сме во можност на секој клиент да му понудиме максимално прилагодено контакт центар решение кое ќе ги задоволи сите негови потреби. 

Технолошки ги поддржуваме следните производители на решенија за контакт центри:

Контакт центарот не го гледаме како збир од опрема и софтвер кој го нудиме, туку го согледуваме преку успешна реализација на работните процеси на корисникот, каде што применетите софтвер и хардвер се само последна ставка во успешната имплементација на потребите и желбите на корисникот.

Нашите главни предности се:

  • Повеќегодишно искуство и познавање на различни технологии при имплементација на контакт центрите
  • Обемна експертиза и познавање на работните процеси во различни вертикали (финансиски, јавен сектор, телекомуникации...)
  • Ресурси за најсложените дејности кои се однесуваат на развој на софтвер и поддршка на најразлични бизнис потреби
  • Искуство при реализација на најголемиот контакт центар во регионот: Телеком Србија (600-900 агенти)

Сага контакт центар/CTI (Computer Telephony Integration) референци

  • Дирекција за заштита на лични податоци, Скопје
    (Р. Македонија)
  • Телеком Србија (Србија)
  • mt:s (Србија)
  • Raiffeisen банка а.д.Београд(Србија)
  • Banca Intesa (Србија)
  • Societe Generale банка (Србија)
  • ProCredit Bank (Србија)
  • NLB Банка (Србија)
  • Hypo Alpe-Adria-Bank (Србија)*
  • Hypo Alpe-Adria-Bank (Хрватска)* 
  • Hypo Alpe-Adria-Bank (Босна и Херцеговина)*
  • ДДОР Нови Сад (Србија)
  • m:tel (Црна Гора)
  • Telenor (Црна Гора)
  • Град Београд (Србија)
  • Град Нови Сад (Србија)
  • Дом на здравјето Нови Сад (Србија)
  • ЈП ПТТ сообраќај "Србија" - CePP
  • ЈКП "Београдски водовод и канализација" (Србија)
  • ПД Електродистрибуција Београд (Србија)
  • Pakom Solution Center (Србија) 
  • Министерство за уредување на просторот и заштита на животна средина (Црна Гора)
  • Универзитет Долна Горица (Црна Гора)
  • Atlas Банка (Црна Гора)
  • NLB Montenegrobanka (Црна Гора)

 

 * - Имплементацијата е во тек

Сага од неодамна е сопственик на компанијата Geomant Srbija, која како дел од Geomant групата учествуваше во реализацијата на контакт центар проекти ширум светот. Членовите од Geomant Srbija сега се вработени во Сага, а до сега имаат работено на реализација на следните проекти:

  • Matav (Унгарија)
  • Westel GSM (Унгарија)   
  • Vodafone (Унгарија)
  • ONYF (Унгарија)
  • CS Bank (Република Чешка)  
  • Aliatel (Република Чешка)
  • T-Com (Хрватска) 
  • VIP Mobile (Хрватска)
  • GE Capital (Полска)
  • CenterTel (Полска)
  • NN Poland (Полска)
  • ERA GSM (Полска)
  • Alior Bank(Полска)
  • BeeLine (Русија)
  • Enel (Италија)
  • ATESIA (Италија)
  • UNISYS (Австрија)
  • Mobilcom (Австрија)
  • Transcom (Австрија)
  • Turkcell (Турција)
  • ETISALAT (UAE)
  • Emirates Bank (UAE)
  • Arab National Bank (UAE)
  • Abu Dhabi Commercial Bank (UAE)
  • Barclays Bank (EMEA)
  • O2 (Велика Британија)
  • BBC (Велика Британија)
  • Alianz Insurance (Велика Британија)
  • Sitel (Белгија)
  • EDS (Белгија)
  • Altec Telecom (Грција)
  • ING (Грција)
  • Forthnet (Грција)
  • Raiffeisen banka a.d. Beograd (Србија)
  • Banca Intesa (Србија)
  • Komercijalna banka (Србија)
  • Telenor (Србија)
  • Telekom Srbija (Србија)
  • Jat Airways (Србија)
  • NIS Gazprom Neft (Србија)
  • Poreska uprava (Србија)
  • Barclays Bank (Кенија)
  • Equity Bank (Кенија)
  • Turkish Telecom (Турција)
  • GE Money Bank (Австралија)
  • GE Money Bank (Нов Зеланд)

Контакт:
тел/факс: +389 (0) 2 32 22 554
e-mail: info(at)saga.mk